11.4.12

Blog Dah Berhabuk. Fuhhhh! *tiup habuk




Assalamualaikum, Hye!

Lame giler kan aku tak post dalam blog ni? Alah, macam biasalah. Aku hari sekolah mane boleh on. Selama ni aku on dekat phone je. Tu pon facebook, twitter je. Aku takde blog dalam phone aku. Dekat tu jelah aku on hari-hari sekolah. Dekat phone kecik tu. Aku pakai Samsung Galaxy Y.

Btw, korang semua sihat tak? Tak sihat korang pergilah klinik, kat blog aku takde klinik. Aku tulis-tulis je dalam blog. Takde lak sedia ubat semua. Sorrylah ye. Okay, stoplah Pieka. Sikit-sikit sudahlah giler kau tuhh. Hahaha! 

Eh, korang semua, aku nak tanya satu soalan, apa perasaan korang, kalau orang yang korang sayang hilang dari hidup korang? Kalau sedih aku pon tahu. Siapalah tak sedih kan orang yang tersayang pergi dari hidup dia. Cuma, perasaan yang betul-betul. Selain dari sedih, macam mane?

Okaylah, sampai sini je kot post untuk kali ni. Aku dah takde idea dah. Assalamualaikum, Bye!

No comments: